Lees voor

Ontevreden?

Klachtenfunctionaris

Soms is het lastig om je klacht te bespreken met de medewerker waar het over gaat. Of heb je je klacht besproken, maar heb je het gevoel dat je niet wordt gehoord. Dan kun je terecht bij de klachtenfunctionaris. Deze voert zijn functie onafhankelijk uit. Dat betekent dat hij niet werkt voor LEVANTOgroep. De klachtenfunctionaris luistert naar je klacht en bespreekt met je wat de mogelijkheden zijn om de klacht op te lossen. Hij kan je ook uitleggen hoe het werkt als je een klacht indient bij de klachtencommissie. Alles wat je met de klachtenfunctionaris deelt, wordt met niemand anders besproken.

Als je het fijn vindt, kan de klachtenfunctionaris in gesprek gaan met alle betrokken partijen. De klachtenfunctionaris kiest daarbij geen kant. Verder doet hij geen uitspraken over de vraag of je klacht terecht is of niet. Hij zet zich vooral in om beide partijen meer begrip voor elkaar te laten krijgen, waardoor de samenwerking beter verloopt en je klacht opgelost wordt.

De klachtenfunctionaris van LEVANTOgroep is Jos Mevis. Je kunt bij hem terecht voor informatie, advies, ondersteuning en bemiddeling. Ondersteuning van de klachtenfunctionaris is gratis.

Contact

Jos Mevis
T 06 - 81 90 74 89
josmevis@queresta.nl

 

Klachtencommissie

Het is mogelijk je klacht voor te leggen aan de klachtencommissie voor cliënten. De klachtenfunctionaris kan je daarbij helpen. 

Print deze pagina uit